Skip to content

5 συμβουλές για να εκτελέσετε μια βιώσιμη εκστρατεία δημιουργίας συνδέσμων

Ψάχνετε για ιδέες για να κάνετε βιώσιμη οικοδόμηση συνδέσμων; Ακολουθούν πέντε πρακτικές που δεν θα καούν σε έξι μήνες – ούτε θα κάψουν τον ιστότοπό σας.

Θέλω να χτίσω συνδέσμους;

Καθώς περιμένω να καταλαγιάσει ο συλλογικός αναστεναγμός όλων όσοι διαβάζουν αυτό το κείμενο, νομίζω ότι αυτό είναι ένα ερώτημα που όλοι όσοι ασχολούνται με την αναζήτηση θέτουν στον εαυτό τους σε τακτική βάση.

Αν και η απάντηση είναι συντριπτικά αρνητική για την πλειοψηφία του πληθυσμού, με κύριο λόγο τον χρόνο που πρέπει να αφιερωθεί στην εκστρατεία, όλοι γνωρίζουν ότι η αξία των συνδέσμων είναι απαραίτητο μέρος της εξίσωσης για μια επιτυχημένη πορεία.

Αυτό λοιπόν οδηγεί στο ερώτημα: “Πρέπει να κάνω link building;”.

Χρειάζεται να κάνω Link Building/Δημιουργία συνδέσμων;
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα εξαρτάται από τη δική σας οπτική γωνία του κλάδου και από το πού βρίσκεται ο ιστότοπός σας από την άποψη της ισότητας.

Για μένα, οι ιστότοποι εμπίπτουν σε τρεις κατηγορίες που καθορίζουν πόσο χρόνο και προσπάθεια πρέπει να αφιερώσετε σε αυτού του είδους τις εκστρατείες:

Μη εδραιωμένοι.
Εγκατεστημένη.
Μεγάλο εμπορικό σήμα.
Εάν η αυθεντία του τομέα σας (ναι, όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό δεν είναι πραγματικό πράγμα, αλλά είναι ευρέως αποδεκτό, οπότε ας το ξεπεράσουμε) είναι χαμηλή επειδή δεν έχετε δώσει προσοχή στην παρουσία σας στην αναζήτηση (για ντροπή), τότε μάλλον θα χρειαστεί να αφιερώσετε ένα σημαντικό ποσό χρόνου εδώ μόνο και μόνο για να ξεκινήσετε.

Το να είστε ένας καθιερωμένος ιστότοπος σημαίνει ότι, ενώ δεν έχετε μεγάλη αξία μάρκας, έχετε χτίσει την αυθεντία σας με την πάροδο του χρόνου και μπορείτε να ανταγωνιστείτε σε όρους που είναι σημαντικοί για την επιχείρησή σας και πιθανόν να έχετε κάποια μορφή οικοδόμησης συνδέσμων στο μείγμα.

Αν είστε ένα μεγάλο εμπορικό σήμα, έχετε συνδέσμους που σας έρχονται σαν νερό από πολλά κανάλια με φυσικό τρόπο και με ελάχιστη έως καθόλου προσπάθεια, οπότε απολαύστε αυτό το μικρό κομμάτι του ήλιου, ενώ εμείς οι υπόλοιποι προσπαθούμε να λύσουμε αυτό το παζλ στο σκοτάδι.

Οι τρεις παραπάνω κάδοι δεν είναι μόνο για να χαρακτηρίσουν τις τοποθεσίες με βάση το κεφάλαιο, αλλά τις χαρακτηρίζουν και με βάση τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν από την άποψη της δημιουργίας συνδέσμων:

Μη εδραιωμένοι: Πρέπει να ξεκινήσουν μια εκστρατεία από το μηδέν, πιθανότατα έχουν μηδενικούς πόρους για να αφιερώσουν σε αυτή την προσπάθεια και ακόμη λιγότερο προϋπολογισμό.
Εγκατεστημένοι: Έχουν καθιερωμένες διαδικασίες αναζήτησης και προϋπολογισμό, αλλά πιθανότατα πληρώνουν ένα τρίτο μέρος, οπότε δεν έχουν τη διαδικασία ή τις σχέσεις.
Μεγάλο εμπορικό σήμα: Ενώ οι σύνδεσμοι έρχονται με φυσικό τρόπο, οι περισσότεροι από αυτούς δείχνουν στην αρχική σελίδα, γεγονός που δεν βοηθά τον ιστότοπο στο σύνολό του. Συν τοις άλλοις, οι περισσότεροι ιστότοποι μεγάλων εμπορικών σημάτων είναι παγωμένοι όταν πρόκειται για αλλαγή διαδικασιών και ανάπτυξη.

Τώρα λοιπόν που καταλάβαμε πώς οι ιστότοποι συγκρίνονται μεταξύ τους από την άποψη των συνδέσμων, ή τουλάχιστον πώς μπορείτε εύκολα να τοποθετήσετε πού βρίσκεται ο ιστότοπός σας, τι κάνετε στη συνέχεια;

Ξεκινώντας με τη βιώσιμη οικοδόμηση συνδέσμων
Αυτές τις μέρες απλά δεν μπορείτε να “ξεκινήσετε να κάνετε link building”, καθώς υπάρχουν πολλά ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις:

Ποιος αφιερώνει χρόνο σε αυτό;
Ποια είναι η διαδικασία εντοπισμού συνδέσμων;
Πώς αποφεύγουμε να φανούμε αφύσικοι;
Μπορώ να εμπιστευτώ ότι αυτό δεν θα προκαλέσει κάποιο είδος ποινής κατά του ιστότοπού μου;
Αν και όλα αυτά είναι σημαντικά ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις, εξακολουθούν να μην μιλούν για το πιο σημαντικό γενικότερο: “Πώς κάνουμε το link building με βιώσιμο τρόπο;”.

Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να χτίζουν συνδέσμους σαν να είναι το 2004.

Οι άνθρωποι καίνε θερμίδες σε αυτές τις εκστρατείες, αλλά δεν τις καίνε με έξυπνο τρόπο. Αν σκεφτείτε λίγο διαφορετικά για το πώς προσεγγίζετε αυτή την προσπάθεια, θα έχετε πολύ μεγαλύτερη αξία μακροπρόθεσμα.

Παρακάτω παρουσιάζονται πρακτικές και ιδέες που μπορείτε να δοκιμάσετε για να εκτελέσετε μια βιώσιμη εκστρατεία δημιουργίας συνδέσμων που δεν θα καεί σε έξι μήνες ή δεν θα κάψει τον ιστότοπό σας.

1. Κοιτάξτε πριν φτάσετε… έξω
Ας χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα!

Οι εκστρατείες δημιουργίας συνδέσμων είναι συνήθως πολύ μυωπικές στο πεδίο εφαρμογής, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο:

  • Ψάξτε για έναν σχετικό ιστότοπο με υψηλό domain authority.
  • Στείλτε email αναζήτησης ζητώντας έναν σύνδεσμο.
  • Ελπίζετε να λάβετε μια απάντηση και να καταλήξετε σε συμφωνία, επαναλαμβάνετε.

2. Γίνετε πιο συγκεκριμένοι
Επικεντρώνεστε στον τομέα ως σύνολο;

Το πρόβλημα με αυτή την προσέγγιση είναι ότι εστιάζετε μόνο στο συνολικό κύρος του τομέα, το οποίο, όπως ανέφερα προηγουμένως, στην πραγματικότητα δεν είναι ένα πραγματικό πράγμα, παρόλο που είναι μια ευρέως αποδεκτή μέτρηση.

Γιατί, λοιπόν, βασίζουμε τις προσπάθειές μας σε έναν επινοημένο αριθμό;

Η λύση;

Γίνετε πιο συγκεκριμένοι.

Έχει περισσότερο νόημα να ψάξετε τις επιμέρους σελίδες που αποτελούν έναν τομέα στον οποίο θέλετε να συνδέσετε και πώς είναι τα προφίλ των backlink τους.

Εάν έχουν ισχυρή αυθεντία σελίδας και έχετε ένα κομμάτι περιεχομένου (ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα) που πιστεύετε ότι θα είχε νόημα να τους συνδέσετε, αυτός είναι ένας πιο έξυπνος τρόπος για να βρείτε ευκαιρίες σύνδεσης.

Αν πουλάτε εισιτήρια μπέιζμπολ για έναν συγκεκριμένο αγώνα, δεν θα είχε νόημα να αποκτήσετε έναν σύνδεσμο προς αυτή τη σελίδα από κάποιον που γράφει ένα συγκεκριμένο κομμάτι περιεχομένου σχετικά με αυτόν τον αγώνα ή τις ομάδες που παίζουν;

Αυτή η ανάλυση δεν είναι δύσκολο να γίνει αν εξετάζετε τα σωστά δεδομένα. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν απλό πίνακα και να αντιστοιχίσετε τις διευθύνσεις URL:

Το δικό σας URL # backlinks Αρχή σελίδας / Equity / TrustFlow Θέμα / Κατηγορία Το δικό τους URL # backlinks
Page Authority / Equity / TrustFlow

Αν θέλετε να τρελαθείτε (και πραγματικά δεν θέλετε να κάνετε καμία χειροκίνητη εργασία) μπορείτε επίσης να τραβήξετε κατατάξεις από μεγάλα ευρετήρια όπως το SEMrush για κάθε URL που ανακαλύπτετε στα εργαλεία συνδέσμων σας και να κάνετε κάποια μαθηματικά που καλούν ποιες URL κατατάσσονται για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά, γεγονός που θα υποδείκνυε ότι πρόκειται για το ίδιο πράγμα.

Θα μπορούσε να μοιάζει κάπως έτσι:

Η δική σας διεύθυνση URL Page Authority / Equity / TrustFlow # of Backlinks Η δική τους διεύθυνση URL Page Authority / Equity / TrustFlow # of Backlinks # Common Keywords Avg. Κατάταξη
Σύνολο MSV

Αν ανησυχείτε για το πού μπορείτε να πάρετε τα δεδομένα των backlink, υπάρχουν πολλά εργαλεία για μεγάλα σύνολα συνδέσμων για να κάνετε αυτού του είδους την ανάλυση (π.χ. Majestic, Ahrefs, Link Research Tools).

Τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία θα έχουν ήδη κατηγοριοποιήσει τις διευθύνσεις URL, αλλά ακόμη και αν πρέπει να σηκώσετε τα μανίκια σας και να κοιτάξετε ποιο είναι το περιεχόμενο της σελίδας, αυτό είναι καλύτερο από το να στέλνετε στα τυφλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς δεδομένα από πίσω.

Αυτή η προσέγγιση μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με την προσέγγισή σας, επειδή μπορείτε να συμπεριλάβετε την εκλογίκευση του λόγου για τον οποίο ο συγκεκριμένος ιστότοπος θα πρέπει να συνδεθεί με εσάς και τα κοινά οφέλη που εσείς οι δύο θα μπορούσατε ενδεχομένως να παρέχετε ο ένας στον άλλον με την πάροδο του χρόνου.

3. Σχηματίστε συνεργασίες
Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα κακό στο να σχηματίζετε συμμαχίες με ιστότοπους και συγγραφείς που κάνουν πράγματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Πολλή αρνητικότητα θολώνει γύρω από αυτή την προσέγγιση επειδή οι άνθρωποι αρχίζουν να πετούν γύρω από το “guest blogging” και τα “δίκτυα συνδέσμων”, τα οποία πραγματικά δεν είναι αυτό που αφορά αυτή η προσέγγιση.

Κατ’ αρχάς, δεν υπάρχει τίποτα κακό με το guest blogging αν το κάνετε με τον σωστό τρόπο.

Το πρόβλημα με το guest blogging προήλθε από ένα δίκτυο ιστότοπων που τα ανταλλάσσουν μπρος-πίσω με αφύσικο τρόπο, όχι επειδή η Google θεώρησε ότι πάρα πολλοί σχετικοί άνθρωποι έγραφαν ο ένας για τους ιστότοπους του άλλου.

Εάν βρείτε ομοϊδεάτες που διαχειρίζονται ιστότοπους στον κλάδο σας και αισθάνεστε ότι υπάρχει αμοιβαίο όφελος από τη συνεισφορά στις τοποθεσίες του άλλου, τότε θα πρέπει να το κάνετε, απλώς κάντε το με μέτρο και συνεχίστε να διευρύνετε τη δεξαμενή των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζεστε.

4. Συνεργαστείτε με φορείς επιρροής/Influencers
Σε αυτόν τον κόσμο, τίποτα δεν μπορεί να ειπωθεί ως βέβαιο, εκτός από τον θάνατο και το ότι οι άνθρωποι θα μιλούν για πράγματα στο διαδίκτυο.

Ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε, υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούνται ειδικοί σε αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία – και πολλοί άλλοι άνθρωποι ακούνε αυτούς τους ειδικούς.

Η δουλειά σας είναι να τους βρείτε.

Οι περισσότεροι influencers – είτε πρόκειται για συγγραφείς, vloggers ή ομιλητές – στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο δύσκολο να τους βρείτε.

Ψάξτε στο YouTube για άτομα που αξιολογούν προϊόντα ή υπηρεσίες όπως η δική σας και στείλτε τους ένα μήνυμα για να δείτε αν είναι ανοιχτοί σε χορηγία.

Τις περισσότερες φορές θα συνεργαστούν μαζί σας για ένα δωρεάν προϊόν ή μια μικρή αμοιβή (ανάλογα με το πόσο δημοφιλείς είναι).

Απλώς θα πρέπει να γνωστοποιήσουν ότι έλαβαν αποζημίωση για την κριτική σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της Google, κάτι που δεν είναι και τόσο σημαντικό.

Ή δεν θα το κάνουν, αλλά δεν με ακούσατε να το λέω αυτό.

5. Ένα τελευταίο πράγμα: Μην αγοράζετε συνδέσμους
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι πρέπει ακόμα να το πω αυτό, αλλά η αγορά συνδέσμων δεν πρέπει καν να βρίσκεται στο ραντάρ σας.

Πρόκειται για μια ξεπερασμένη, χρονοβόρα, ψυχοφθόρα μεθοδολογία.

Και ας είμαστε σοβαροί – μπορείτε να το κάνετε καλύτερα.

Παρόλο που η [κατασκευή συνδέσμων / κέρδος / όπως θέλετε να το ονομάσετε] δεν είναι η πιο διασκεδαστική δραστηριότητα, είναι ένα αναγκαίο κακό του επαγγέλματός μας και δεν πρέπει να αγνοείται.

Συμπέρασμα
Τώρα που διαβάσατε αυτό το κείμενο, βρείτε σε ποιον κάδο εμπίπτει ο ιστότοπός σας, αντλήστε κάποια δεδομένα και αρχίστε να παίρνετε πιο έξυπνες αποφάσεις.

 

Leave a Reply