Skip to content

Οι 7 πιο αποτελεσματικοί τρόποι για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας και να αποκτήσετε πελάτες

Εάν θέλετε ο ιστότοπός σας να σας προσελκύει πελάτες (όχι μόνο επισκέψεις), έχετε έρθει στο σωστό μέρος.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα καλύψουμε τους 7 πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας χωρίς μεγάλο προϋπολογισμό ή προηγούμενη εμπειρία μάρκετινγκ.

Το καλύτερο κομμάτι?

Κάθε στρατηγική είναι:

Δοκιμασμένη και ελεγμένη.

Δωρεάν ή οικονομική.

Εύκολη στην εκμάθηση και την εφαρμογή.

Ας αρχίσουμε!

 

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους απόκτησης νέων πελατών. Αν γίνει σωστά, η στρατηγική SEO σας μπορεί να σας βοηθήσει να αυξάνετε τους πελάτες όσο κοιμάστε, χωρίς να ξοδεύετε χρήματα.

Λάβετε υπόψη ότι το SEO είναι ένα πολύ περιεκτικό θέμα και ότι αυτό το άρθρο καλύπτει μόνο τα βασικά σημεία που πρέπει να γνωρίζετε.

Μεταφορά του ιστότοπού σας στο Google

Φανταστείτε μια κατάσταση όπου ένας πιθανός πελάτης ακούει για την επιχείρησή σας και θέλει να μάθει περισσότερα. Σας αναζητά στην Google, αλλά δεν μπορεί να βρεί την επιχείρησή σας, ακόμη και όταν κάνει αναζήτηση με βάση την επωνυμία.

Αυτός ο εφιάλτης ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να συμβεί σε ένα από τα δύο σενάρια: δεν έχετε ιστότοπο ή έχετε ιστότοπο που, όμως δεν έχει καταχωρηθεί στην Google.

Αφού δημιουργήσετε έναν νέο ιστότοπο, είναι σημαντικό να προσθέσετε την ιστοσελίδα σας στον λογαριασμό σας στο Google Search Console, όπου μπορείτε να ζητήσετε καταχώριση στο ευρετήριο, να παρακολουθείτε την απόδοσή σας και να διορθώσετε τυχόν ζητήματα που σχετίζονται με την αναζήτηση.

Επαγγελματική συμβουλή: για να προσδιορίσετε εάν ο ιστότοπός σας βρίσκεται αυτήν τη στιγμή στο Google, μπορείτε να αναζητήσετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας. Αυτό εμφανίζει όλες τις σελίδες που έχουν καταχωρηθεί για την ιστοσελίδα σας.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών σάς βοηθά να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά ή θέματα πρέπει να στοχεύσετε, εκτός από την επωνυμία σας.

Σημείωση: μια σελίδα δεν θα καταταχθεί ποτέ για μία λέξη-κλειδί, γι’ αυτό αναφέρουμε θέματα. Οι περισσότερες σελίδες κατατάσσονται για εκατοντάδες ή χιλιάδες παραλλαγές λέξεων-κλειδιών. Αυτό είναι σημαντικό να το έχετε κατά νου όταν κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Για τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά επιλέξτε τα ακόλουθα πλαίσια:

Όγκος αναζήτησης: εάν κανείς δεν αναζητά τις λέξεις-κλειδιά σας, ακόμη και το καλύτερο περιεχόμενο δεν θα έχει επισκέπτες.

Χαμηλός ανταγωνισμός: πρέπει να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά για τις οποίες μπορείτε να καταταχτείτε δημιουργώντας περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας από αυτό που ήδη υπάρχει. Περισσότερα για αυτό παρακάτω.

Σχετικές με την επιχείρησή σας: δεν έχει νόημα η κατάταξη για λέξεις-κλειδιά που δεν θα σας φέρουν ποτέ πελάτες.

Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο λέξεων-κλειδιών για να προσδιορίσετε τον όγκο αναζήτησης και την ανταγωνιστικότητα των πιθανών λέξεων-κλειδιών σας.

Το Ubersuggest είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας παρέχει όγκο αναζητήσεων, δυσκολία SEO, ιδέες για λέξεις-κλειδιά και πολλά άλλα.

Από την άλλη πλευρά, εάν έχετε έναν προϋπολογισμό, μια ομάδα μάρκετινγκ και θέλετε να ενισχύσετε την έρευνα λέξεων-κλειδιών σας, το Ahrefs είναι το de facto εργαλείο όταν πρόκειται για SEO.

Επαγγελματική συμβουλή: Η δυσκολία SEO (Ubersuggest) και η δυσκολία λέξης-κλειδιού (Ahrefs) είναι εκτιμήσεις για το πόσο δύσκολο θα είναι να καταταχτείτε στην πρώτη σελίδα του Google για μια δεδομένη λέξη-κλειδί σε μια δεδομένη τοποθεσία. Η βαθμολογία, με βάση μια κλίμακα από το 0 έως το 100 (χαμηλή δυσκολία έως υψηλή) υπολογίζεται με ανάλυση των συνδέσμων που οδηγούν σε υπάρχοντα αποτελέσματα αναζήτησης. Ουσιαστικά, οι ανταγωνιστικές σελίδες με πολλά backlinks είναι πιο δύσκολο να ξεπεράσουν την κατάταξη από σελίδες χωρίς backlinks.

Δημιουργία βελτιστοποιημένου περιεχομένου αναζήτησης

Είτε βελτιστοποιείτε υπάρχουσες σελίδες είτε δημιουργείτε νέες, υπάρχουν μερικοί βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε για να έχετε την υψηλότερη δυνατή απόδοση.

Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν περίπου 200 παράγοντες κατάταξης, σε γενικές γραμμές, υπάρχουν μόνο μερικά βασικά στοιχεία που πρέπει να σκεφτείτε ενεργά.

Παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη.

Το πώς φαίνεται ο ιστότοπός σας και πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι μαζί του μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στο SEO σας.

Για παράδειγμα, εάν έχετε έναν αργό ιστότοπο ή το περιεχόμενό σας είναι δύσκολο να διαβαστεί, οι άνθρωποι θα φύγουν και δεν θα επιστρέψουν ποτέ, κάτι που με την πάροδο του χρόνου θα βλάψει δραματικά την κατάταξή σας στην αναζήτηση.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο ιστότοπός σας πρέπει να παρέχει:

Γρήγορη φόρτωση σελίδων.

Επαγγελματικός σχεδιασμός και πλοήγηση.

Ευανάγνωστο κείμενο.

Ελκυστικές εικόνες και πολυμέσα.

Εύκολη πρόσβαση από κινητές συσκευές.

Δυνατό copywriting

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για τον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας, είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις καλύτερες πρακτικές συγγραφής κειμένων π.χ:

Χωρίς ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη.

Σύντομα και περιεκτικά κείμενα κλπ.

Παρέχετε πρακτικές συμβουλές.

Χρησιμοποιήστε συνώνυμες λέξεις για να αποφύγετε τις επαναλήψεις.

Χρησιμοποιήστε συναισθηματική γλώσσα που να μαγνητίζει τον επισκέπτη.

Καθαρό τεχνικό SEO

Καθώς δημιουργείτε τις σελίδες σας, θα πρέπει να προσθέσετε μετα-πληροφορίες που βοηθούν την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης να γνωρίζουν σε τι αφορά το περιεχόμενό σας.

Τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι ο τίτλος της σελίδας σας, η περιγραφή και η διεύθυνση URL που συνθέτουν το κυρίως σώμα της σελίδας σας σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης. Όσο πιο σχετικό και συναρπαστικό το απόσπασμά σας στο ερώτημα αναζήτησης, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες και να βελτιώσετε την κατάταξή σας.

Δημιουργία backlink

Συνήθως, η λήψη ενός συνδέσμου από άλλο ιστότοπο είναι ένδειξη ότι παρέχετε ποιοτικό περιεχόμενο. Αυτός είναι ο λόγος που τα backlinks είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες κατάταξης της Google.

Αν και τα περισσότερα backlinks δημιουργούνται οργανικά, οι καλύτεροι digital marketers έχουν μια στρατηγική προσέγγισης που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει το προφίλ backlink του ιστότοπού τους.

Κάποιες στρατηγικές είναι:

Βήμα 1: Βρείτε μια ευκαιρία για backlink

Βήμα 2: Βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας για τον διαχειριστή ιστότοπου

Βήμα 3: Επικοινωνήστε / συνεχίστε με ένα εξατομικευμένο μήνυμα που μεταφέρει την πρόταση αξίας σας

Λάβετε υπόψη ότι όσο πιο ανταγωνιστικές είναι οι λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε, τόσο περισσότερους συνδέσμους επιστροφής θα χρειαστεί να λάβετε για την κατάταξη παραγγελίας.

Επαγγελματική συμβουλή: Το Ubersuggest και το Ahrefs μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε πόσα backlinks έχουν τα υπάρχοντα άρθρα, προκειμένου να σας δώσουν μια γενική ιδέα για το πόσοι σύνδεσμοι μπορεί να χρειαστείτε για να τα ανταγωνιστείτε.

YouTube

Παρόμοια με τις στρατηγικές SEO που αναφέρθηκαν παραπάνω, μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο YouTube που κατατάσσονται για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας και βοηθούν στην προσέλκυση πελατών στην επιχείρησή σας.

Δεδομένου ότι ένας περιορισμένος αριθμός επιχειρήσεων παράγει βίντεο υψηλής ποιότητας στο YouTube, μπορεί να είναι ένα χρυσωρυχείο για εξειδικευμένες βιομηχανίες και άτομα με δεξιότητες παραγωγής βίντεο.

Επιπλέον, εάν τα βίντεό σας γίνονται σωστά, το κοινό-στόχος σας θα τα δει στο “επόμενο” ή στα προτεινόμενα βίντεο που σας βοηθούν να αυξήσετε τις οργανικές προβολές!

Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Το πρώτο βήμα σε οποιαδήποτε στρατηγική SEO βίντεο είναι να καθορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θέλετε να στοχεύσετε.

Ακριβώς όπως η παραδοσιακή έρευνα λέξεων-κλειδιών, θέλετε να εστιάσετε σε θέματα που έχουν: όγκο αναζητήσεων, χαμηλό ανταγωνισμό και σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Ο όγκος αναζήτησης μπορεί να προσδιοριστεί χρησιμοποιώντας δωρεάν εργαλεία όπως το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών ή εργαλεία επί πληρωμή όπως το Ahrefs.

Ωστόσο, με το YouTube, διαπιστώσαμε ότι είναι πιο εύκολο να αναζητήσετε απλώς τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας και να εξετάσετε τον αριθμό των προβολών για τα βίντεο με την κορυφαία κατάταξη. Αυτό θα σας δώσει μια καλή ιδέα για τον όγκο αναζήτησης.

Για να προσδιορίσετε τον ανταγωνισμό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κοινή λογική για να δείτε εάν τα κορυφαία βίντεο είναι υψηλής ποιότητας ή όχι. Εάν τα βίντεο είναι χαμηλής ποιότητας, άσχετα ή δεν απαντούν σωστά στο ερώτημα αναζήτησης, θα πρέπει να είναι πολύ πιο εύκολο να τα ξεπεράσετε σε σχέση με τα βίντεό σας. Ένας γενικός εμπειρικός κανόνας είναι: εάν μπορείτε να δημιουργήσετε ένα καλύτερο βίντεο από αυτό που υπάρχει, μάλλον θα πρέπει.

Επαγγελματική συμβουλή: Χρησιμοποιήστε την αυτόματη συμπλήρωση του YouTube για να βρείτε δημοφιλείς όρους αναζήτησης και ιδέες.

Δημιουργία περιεχομένου

Αφού ερευνήσετε τις λέξεις-κλειδιά και τον ανταγωνισμό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα καταπληκτικό βίντεο.

Ακολουθούν οι κορυφαίες συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου:

Εισαγωγή που τραβάει την προσοχή

Τα πρώτα 15 δευτερόλεπτα του βίντεό σας είναι κρίσιμα για να τραβήξετε την προσοχή των θεατών σας. Παρόλο που υπάρχουν ένα εκατομμύριο διαφορετικοί τρόποι για να παρουσιάσετε το βίντεό σας, θα συνιστούσαμε την τεχνική Preview-Proof-Preview (PPP). Ακολουθεί ένα γρήγορο παράδειγμα:

Προεπισκόπηση: τι είναι το βίντεό σας;

“Σε αυτό το βίντεο, θα εξετάσουμε τα παπούτσια τρεξίματος XYZ…”

Απόδειξη: τι σας κάνει ειδικό στο θέμα;

«Μετά από τρέξιμο 100 μιλίων με αυτά τα παπούτσια…»

Προεπισκόπηση: πειράξτε τον θεατή σας με κάτι ενδιαφέρον από το βίντεό σας.

«Θα σας δείξουμε ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό που κάνει το τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων παιχνιδάκι…»

Βίντεο μεγάλης μορφής

Το YouTube θέλει να κρατήσει τους θεατές στο YouTube για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Για αυτόν τον λόγο, τα μεγαλύτερα βίντεο (~10 λεπτά) συνήθως υπερτερούν των μικρότερων βίντεο (<2 λεπτά).

Ένα μεγαλύτερο βίντεο δεν είναι απαραίτητα καλύτερο εάν οι άνθρωποι φεύγουν μετά από σύντομο χρονικό διάστημα. Θέλετε να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι ενδιαφέρον, ώστε οι θεατές σας να παραμείνουν για όσο το δυνατόν περισσότερο.

Διακόψτε το status quo

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των θεατών κατά τη διάρκεια ενός βίντεο μεγάλης μορφής.

Η αλλαγή των γωνιών της κάμερας, η προσθήκη εικόνων, γραφημάτων, μουσικής και άλλων τύπων μέσων μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τα βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας πιο ευχάριστα.

Βελτιστοποίηση για την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων

Το απόσπασμα βίντεο περιέχει τίτλο, περιγραφή και μικρογραφία:

Θέλετε να σχεδιάσετε τη μικρογραφία σας έτσι ώστε να ξεχωρίζει από τα ανταγωνιστικά βίντεο. Θα θελήσετε επίσης να συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά-στόχους στον τίτλο και την περιγραφή σας, ενώ βελτιστοποιείτε το αντίγραφο, ώστε οι χρήστες να κάνουν κλικ στο βίντεό σας.

Πείτε τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε

Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται αρκετά βασικό, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι λέτε τις λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις-στόχους στα βίντεό σας. Το YouTube ακούει τον ήχο του βίντεό σας και θέλει να διασφαλίσει ότι αυτό που λέγεται ταιριάζει με τον τίτλο, την περιγραφή και τις ετικέτες βίντεο.

Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Όσο περισσότεροι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα βίντεό σας (σχολιάστε, μου αρέσει, μοιραστείτε, εγγραφείτε), τόσο καλύτερες είναι οι πιθανότητές σας για κατάταξη.

Για παράδειγμα, η υποβολή μιας ερώτησης στο τέλος του βίντεό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τα σχόλια.

Συμβουλή μπόνους: προτεινόμενα βίντεο

Τα βίντεο “Στο επόμενο” στο YouTube πληρούν συνήθως τα ακόλουθα κριτήρια:

Σχετίζονται στενά με το αρχικό βίντεο (παρόμοιος τίτλος, περιγραφή, ετικέτες).

Έχουν πολύ αναμενόμενο χρόνο παρακολούθησης.

Αυτό σημαίνει ότι αν έχετε πραγματικά συναρπαστικά βίντεο με μεγάλους χρόνους παρακολούθησης, μπορείτε να έχετε έναν τόνο προβολών χωρίς να κατατάξετε για λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου.

Ηλεκτρονικοί κατάλογοι

Η προσθήκη του ιστότοπού σας σε διαδικτυακούς καταλόγους είναι μια από τις πιο εύκολες και σημαντικές δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, ειδικά εάν διευθύνετε μια τοπική επιχείρηση που αλληλεπιδρά προσωπικά με πελάτες.

Το πρώτο μέρος που θέλετε να ξεκινήσετε είναι προσθέτοντας την επιχείρησή σας στους Χάρτες Google.

Στη συνέχεια, θέλετε να ερευνήσετε όλους τους ιστότοπους όπου αναφέρονται οι ανταγωνιστές σας και δεν είστε. Αυτό μπορεί εύκολα να επιτευχθεί μέσω στοχευμένων αναζητήσεων Google ή χρησιμοποιώντας εργαλεία SEO όπως το Ubersuggest και το Ahrefs.

Ας υποθέσουμε ότι μόλις ανοίξατε ένα νέο εστιατόριο στην Αθήνα.

Αν αναζητήσετε τα «καλύτερα εστιατόρια στην Αθήνα», θα βρείτε δεκάδες καταλόγους στους οποίους θέλετε να καταχωρηθείτε.

Αφού προσδιορίσετε τους κορυφαίους ιστότοπους, ήρθε η ώρα να εγγραφείτε στη λίστα!

Μια γρήγορη αναζήτηση για το “πώς να εγγραφείτε στη λίστα στο TripAdvisor” θα εμφανίσει έναν εύκολο στην παρακολούθηση οδηγό για το πώς να προσθέσετε την επιχείρησή σας.

Οι περισσότεροι διαδικτυακοί κατάλογοι περιλαμβάνουν κριτικές πελατών. Καθώς οι κριτικές είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες κατάταξης σε αυτούς τους ιστότοπους, θα θέλετε να ζητήσετε ενεργά από τους πελάτες σας να αξιολογήσουν την επιχείρησή σας, προκειμένου να μεγιστοποιήσετε την προβολή σας.

Κριτικές

Γνωρίζατε ότι οι διαδικτυακές κριτικές επηρεάζουν την απόφαση του 93% των καταναλωτών;

Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν όλα τα άλλα κανάλια μάρκετινγκ αποδίδουν καλά, οι κακές κριτικές θα σας εμποδίσουν να μετατρέψετε με επιτυχία τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πελάτες.

Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι να αναζητήσετε το “όνομα της επιχείρησής σας + κριτικές”.

Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε επαρκή αριθμό θετικών κριτικών που δημιουργούν εμπιστοσύνη με πιθανούς πελάτες. Για να μεγιστοποιηθεί ο αντίκτυπός τους, οι κριτικές πρέπει να είναι πρόσφατες και αξιόπιστες (δεν είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε ψεύτικους λογαριασμούς email και να ελέγχετε τον εαυτό σας).

Ακολουθούν ορισμένες χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να λάβετε περισσότερες κριτικές.

Επαγγελματική συμβουλή: υπάρχουν πολλοί ιστότοποι, όπως κριτικοί τροφίμων, που αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες που δεν θεωρούνται διαδικτυακοί κατάλογοι (δεν μπορείτε απλώς να κάνετε αίτηση μέσω μιας φόρμας). Πρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας στους συντάκτες αυτών των αναρτήσεων ιστολογίου για να συμπεριληφθείτε. Η προσέγγιση ιστοτόπων όπως αυτοί θα πρέπει να αποτελεί μέρος της συνεχιζόμενης στρατηγικής προσέγγισης.

Μεσα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Η σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ θα ποικίλλει δραματικά ανάλογα με τη φύση της επιχείρησής σας.

Οι οπτικές επιχειρήσεις τα πάνε πολύ καλά σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το Pinterest, ενώ τα προϊόντα και οι υπηρεσίες business to business (b2b) τείνουν να αποδίδουν καλύτερα στο LinkedIn.

Ερευνώντας τους ανταγωνιστές και τον κλάδο σας, μπορείτε να υπολογίσετε την αξία κάθε πλατφόρμας μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σας.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη του διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι να προσπαθείς να βρίσκεσαι σε κάθε πλατφόρμα και να δημοσιεύεις συνεχώς περιεχόμενο, ακόμα και όταν τα αποτελέσματα δεν είναι ευνοϊκά. Θυμηθείτε, αν και είναι τεχνικά δωρεάν η δημοσίευση περιεχομένου, χρειάζεται χρόνος και πόροι για να το δημιουργήσετε.

Επαγγελματική συμβουλή: ακόμα κι αν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν οδηγούν έναν τόνο βιολογικών πελατών στην επιχείρησή σας, η έλλειψη παρουσίας μπορεί να προκαλέσει κόκκινες σημαίες στους πιθανούς πελάτες. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει τα βασικά για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία με το κοινό σας. Αυτή είναι επίσης μια απαίτηση εάν θέλετε να εκτελέσετε οποιαδήποτε στοχευμένη διαφήμιση. Περισσότερα για αυτό παρακάτω.

Email Marketing

Το email marketing είναι μια από τις πιο επεκτάσιμες διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ. Είτε στέλνετε ένα email σε 10 άτομα είτε σε 10.000 άτομα, η προσπάθεια είναι περίπου η ίδια.

Το email marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί για:

Καλλιεργήστε νέους πελάτες.

Βοηθήστε στη μετατροπή εγκαταλελειμμένων κάρρων (ηλεκτρονικό εμπόριο).

Ενσωματώστε νέους πελάτες και βοηθήστε την ομάδα υποστήριξής σας.

Αυξήστε τα έσοδα από την υπάρχουσα βάση πελατών σας.

Λάβετε κριτικές και δημιουργήστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Για να εκτελέσετε αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email, θα θέλετε να αυτοματοποιήσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι τα email σας είναι εξατομικευμένα και με βάση τα συμφραζόμενα.

Για παράδειγμα, αποστολή μιας έρευνας NPS (καθαρή βαθμολογία προωθητή) στους πελάτες σας και στη συνέχεια αυτόματη παρακολούθηση με ένα στοχευμένο email με βάση τα αποτελέσματα:

8-10 αποτελέσματα: εξατομικευμένο email από τον CEO που ζητά έλεγχο σε ιστότοπο τρίτου μέρους

0-6 αποτελέσματα: εξατομικευμένο email από την ομάδα υποστήριξης που προσφέρει βοήθεια

Θα χρειαστείτε ένα εργαλείο αυτοματοποίησης μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε αυτοματοποιημένες καμπάνιες. Αυτά τα εργαλεία διαφέρουν δραματικά ως προς τις δυνατότητες, την τιμολόγηση και το κοινό-στόχο. Κάντε τη δική σας έρευνα για να βρείτε ποιο εργαλείο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Εάν μόλις ξεκινάτε, θα συνιστούσαμε απλά εργαλεία όπως το MailChimp ή το Constant Contact. Καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, ίσως να θέλετε να εξετάσετε τις επιχειρηματικές λύσεις όπως το Hubspot ή το Marketo.

Επαγγελματική συμβουλή: εγγραφείτε σε ενημερωτικά δελτία ανταγωνιστών και σε επιχειρήσεις που θαυμάζετε για να δείτε τι είδους email στέλνουν. Αυτό μπορεί να είναι μια εξαιρετική πηγή έμπνευσης για την επόμενη καμπάνια σας!

Προβολή διαφημίσεων

Οι διαφημίσεις προβολής μπορούν να προβληθούν σε διάφορες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων ιστοτόπων, λογαριασμών Gmail και εφαρμογών για κινητά.

Μπορείτε να πληρώσετε για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις προβολής σας σε πιθανούς πελάτες (παρόμοιο κοινό και κοινό εντός της αγοράς) ή σε υπάρχοντες δυνητικούς πελάτες και πελάτες (επαναληπτικό μάρκετινγκ).

Αν και η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων στις διαφημίσεις προβολής είναι συνήθως πολύ χαμηλότερη από τις διαφημίσεις με κείμενο, εξακολουθεί να είναι ένας πολύ οικονομικός τρόπος για να παραμένετε στην κορυφή του μυαλού με το κοινό-στόχο σας και να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Διαφημίσεις βίντεο

Υπάρχουν 6 τύποι μορφών διαφημίσεων βίντεο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη στόχευση δυνητικών πελατών ή για επαναληπτικό μάρκετινγκ σε υπάρχοντες χρήστες.

Τα βίντεο μπορούν να εμφανίζονται στο YouTube καθώς και στο Δίκτυο εμφάνισης της Google.

Όταν δημιουργείτε διαφημίσεις βίντεο, είναι σημαντικό να προσελκύετε τους πελάτες σας και να προβάλλετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας στα πρώτα δευτερόλεπτα. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα κι αν ο θεατής παραλείψει τη διαφήμισή σας, θα έχει δει την επιχείρησή σας. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα βοηθήσει στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας για την επωνυμία σας.

Όταν πρόκειται για διαφημίσεις βίντεο, το δημιουργικό είναι το παν. Τα ελκυστικά βίντεο όπως αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά κερδοφόρα για την επιχείρησή σας, ενώ τα βίντεο χαμηλής ποιότητας δεν θα έχουν απόδοση και ενδέχεται να σας αποθαρρύνουν από την εξερεύνηση διαφημίσεων βίντεο.

Επαγγελματική συμβουλή: είναι πάντα καλή ιδέα να συνεργάζεστε με επαγγελματίες κατά τη δημιουργία διαφημίσεων βίντεο. Επίσης, παρακολουθήστε τις μετρήσεις βίντεο για να βεβαιωθείτε ότι έχουν καλή απόδοση προτού αυξήσετε τους προϋπολογισμούς σας.

Διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων έχει τον δικό της διαχειριστή διαφημίσεων που σας βοηθά να τοποθετήσετε το δημιουργικό σας μπροστά σε ένα στοχευμένο υποσύνολο της βάσης χρηστών τους. Όπως και άλλοι τύποι πληρωμένης διαφήμισης, μπορείτε να επιλέξετε να στοχεύσετε πιθανούς πελάτες ή υπάρχουσες επαφές.

Σε γενικές γραμμές, οι πλατφόρμες διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο εύχρηστες από το Google Adwords και διαχειρίζονται πιο συχνά εσωτερικά.

Όπως αναφέρθηκε στην ενότητα Social Media παραπάνω, δεν θα συνιστούσαμε να προσπαθήσετε να είστε παρόντες σε κάθε πλατφόρμα. Πρέπει να επιλέξετε τις πλατφόρμες που λειτουργούν καλά για την επιχείρησή σας.

Δεδομένου ότι το Facebook κατέχει το Instagram, ο διαχειριστής διαφημίσεών του είναι πλήρως ενσωματωμένος και στις περισσότερες περιπτώσεις είναι το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσετε όταν εξερευνάτε τις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που πρέπει να έχετε υπόψη κατά τη δημιουργία των διαφημίσεών σας:

Το βίντεο είναι μια από τις μορφές διαφήμισης με την υψηλότερη απόδοση.

Οι διαφημίσεις για κινητές συσκευές είναι πολύ φθηνότερες από τις διαφημίσεις για υπολογιστές.

Οι διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι ένας φθηνός και αποτελεσματικός τρόπος για την αύξηση των μετατροπών.

Δημιουργήστε πολλαπλά σύνολα διαφημίσεων για να δοκιμάσετε παραλλαγές αντιγράφων.

Παρακολουθήστε την απόδοσή σας, συμπεριλαμβανομένης της συνάφειας και της συχνότητας.

Χρησιμοποιήστε πελάτες υψηλής αξίας για να δημιουργήσετε παρόμοιο κοινό.

Περίληψη

Καθώς ξεκινάτε να εφαρμόζετε τις στρατηγικές που βρίσκονται σε αυτόν τον οδηγό, να έχετε πάντα υπόψη σας τις ακόλουθες συμβουλές:

Μείνετε συγκεντρωμένοι: οι περισσότερες επιχειρήσεις που αποτυγχάνουν στο μάρκετινγκ προσπαθούν να κάνουν πάρα πολλά. Είναι σημαντικό να είστε πολύ καλοί στα κανάλια που λειτουργούν για εσάς.

Τηρήστε ένα χρονοδιάγραμμα: αν δεν αφιερώσετε χρόνο για τις δραστηριότητες μάρκετινγκ (όπως το blog ή το ενημερωτικό δελτίο σας), δεν θα τις κάνετε.

Πειραματιστείτε: Το μάρκετινγκ είναι ένας κλάδος που αλλάζει συνεχώς, είναι σημαντικό να δοκιμάζετε νέες στρατηγικές και δημιουργικές, ώστε να μην μείνετε πίσω.

Μάθετε: το να είστε καλοί στο μάρκετινγκ μπορεί να σας προσφέρει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

Ζητήστε βοήθεια: οι περισσότερες επιτυχημένες επιχειρήσεις εργάζονται με εξωτερικούς πόρους για να τις βοηθήσουν στο μάρκετινγκ.

Παρακολουθήστε την απόδοσή σας: το μάρκετινγκ είναι και μια μορφή τέχνης και μια επιστήμη. Χωρίς δεδομένα, δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν λειτουργεί ή όχι.

Leave a Reply