Skip to content

50 τύποι συνδέσμων που θέλετε & πώς να τους χτίσετε

Ακολουθούν 50 διαφορετικοί τύποι συνδέσμων που πρέπει να χτίσετε για την επιχείρησή σας ή τους πελάτες σας, καθώς και στρατηγικές για την απόκτησή τους.

Με την πάροδο των ετών, οι στρατηγικές δημιουργίας συνδέσμων έχουν εξελιχθεί και ωριμάσει.

Έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι μέρες των φαρμών συνδέσμων και των ανταλλαγών συνδέσμων.

Σήμερα, η δημιουργία συνδέσμων αφορά την απόκτηση συνδέσμων μέσω της προσέγγισης και του περιεχομένου υψηλής ποιότητας και λιγότερο τις spammy τεχνικές που προσπαθούν να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης.

Παρόλα αυτά, η οικοδόμηση συνδέσμων (ή το κέρδος συνδέσμων, αν προτιμάτε) παραμένει μια αποτελεσματική στρατηγική για την αύξηση της οργανικής εμβέλειας και την ανακάλυψη.

Ωστόσο, μπορεί επίσης να αξιοποιηθεί και για την αύξηση της επισκεψιμότητας.

Ωστόσο, πολλές μάρκες και έμποροι εξακολουθούν να αγωνίζονται να εφαρμόσουν μια επιτυχημένη στρατηγική οικοδόμησης συνδέσμων.

Γιατί η δημιουργία συνδέσμων είναι τόσο δύσκολη;
Πριν από μια δεκαετία, το link building ήταν εύκολο. Ρίχνατε μερικά δολάρια σε μια εταιρεία καλλιέργειας συνδέσμων ή δημιουργούσατε δεκάδες δικούς σας ιστότοπους και τους συνδέατε μεταξύ τους. Λίγες εκατοντάδες δολάρια ή λίγες ώρες εργασίας και η ιστοσελίδα σας έμπαινε στις πρώτες θέσεις.

Αυτές ήταν οι μέρες, σωστά;

Λάθος.

Το πρόβλημα ήταν ότι η δημιουργία συνδέσμων ήταν πολύ εύκολη.

Αν η δημιουργία συνδέσμων ήταν ακόμα εύκολη, τότε όλοι θα την έκαναν. (Και όλοι το έκαναν.)

Το χτίσιμο συνδέσμων σήμερα είναι δύσκολο.

Αλλά με τα σωστά εργαλεία και τις γνώσεις, μπορείτε να είστε ένας από τους λίγους που το αξιοποιούν στο έπακρο.

Παρακάτω θα βρείτε 50 διαφορετικούς τύπους συνδέσμων που πρέπει να κερδίζετε για την επιχείρησή σας ή τους πελάτες σας, καθώς και στρατηγικές για την απόκτησή τους.

Λάβετε υπόψη σας ότι δεν υπάρχει εύκολος τρόπος για τη δημιουργία συνδέσμων και ότι δεν έχει νόημα κάθε τύπος συνδέσμου για κάθε τύπο επιχείρησης. Αλλά είμαι βέβαιος ότι θα βρείτε τουλάχιστον μερικές νέες στρατηγικές συνδέσμων για να εφαρμόσετε.

Δεδομένου ότι πρόκειται για έναν μακρύ κατάλογο, δεν μπορώ να υπεισέλθω σε μεγάλη λεπτομέρεια για κάθε τύπο συνδέσμου, οπότε όποτε είναι δυνατόν έχω προσφέρει πρόσθετους πόρους όπου μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη συγκεκριμένη στρατηγική.

50 τύποι συνδέσμων και πώς να τους χτίσετε
Οι παρακάτω στρατηγικές αποτελούν ένα μείγμα επιλογών για την προώθηση της κατάταξης και την προώθηση της επισκεψιμότητας.

Σε γενικές γραμμές, οι κοινωνικοί σύνδεσμοι, οι σύνδεσμοι τύπου φόρουμ και ορισμένοι σύνδεσμοι PR δεν έχουν άμεσο αντίκτυπο στην οργανική κατάταξη, αλλά είναι εξαιρετικοί για την προώθηση της παραπεμπτικής επισκεψιμότητας.

Μην χάσετε καμία αλλαγή με καθημερινή κατάταξη σε desktop & mobile ως στάνταρ!
Η παρακολούθηση της κατάταξης του SEOmonitor συνοδεύεται από καθημερινή παρακολούθηση για κινητά και επιτραπέζιες συσκευές για όλες τις αγορές με μόλις 29,9 $ / 1.000 λέξεις-κλειδιά. Κάθε συνδρομή διαθέτει απεριόριστα δεδομένα έρευνας SEO, πρόβλεψη SEO και (μη παρεχόμενες) λύσεις για οποιονδήποτε αριθμό σελίδων.

1. Σύνδεσμοι .EDU
Αν και οι σύνδεσμοι .edu δεν είναι εγγενώς πιο ισχυροί, οι ιστότοποι .edu τείνουν να έχουν υψηλή αυθεντία τομέα, καθιστώντας αυτούς τους συνδέσμους πολύτιμους.

Για να κερδίσετε συνδέσμους .edu, μπορείτε να επιτρέψετε αναρτήσεις επισκεπτών από φοιτητές (ιδανικά από εκείνους που σπουδάζουν τον κλάδο σας) και να τους ενθαρρύνετε να μοιραστούν την ανάρτηση με τους καθηγητές/συμμαθητές τους.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στους φοιτητές μια έκπτωση ή ρωτήστε για έναν κατάλογο αποφοίτων στο alma mater σας.

2. Σύνδεσμοι .GOV
Όπως και οι ιστότοποι .edu, έτσι και οι ιστότοποι .gov τείνουν προς υψηλή αυθεντία τομέα.

Για να κερδίσετε συνδέσμους .gov, επικεντρωθείτε στο πώς μπορείτε να βοηθήσετε τους βετεράνους των ένοπλων υπηρεσιών.

Προσφέρετε εκπτώσεις, εκπαίδευση ή υποτροφίες και επικοινωνήστε με τους τοπικούς σας VA ή SBA και ενημερώστε τους για το πρόγραμμά σας.

3. Σύνδεσμοι .ORG
Αυτοί φέρουν τα ίδια οφέλη με τους συνδέσμους .gov και .edu, αλλά είναι πιο εύκολο να τους αποκτήσετε.

Δοκιμάστε τη χορηγία ενός φιλανθρωπικού προγράμματος, προσφέρετε τις υπηρεσίες/προϊόντα σας αφιλοκερδώς ή προσφέρετε εθελοντική εργασία.

4. Σύνδεσμοι που χορηγούνται από τον συντάκτη
Οι συντακτικού χαρακτήρα σύνδεσμοι συμβαίνουν φυσικά όταν δημοσιεύετε υψηλής ποιότητας, ελκυστικό περιεχόμενο.

Κατασκευάστε ένα ποικίλο σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου για τις καλύτερες πιθανότητες να τις κερδίσετε.

5. Σύνδεσμοι από παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης ή τον Τύπο
Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε συνδέσμους από τον Τύπο (π.χ. εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση) είναι να δημιουργήσετε έναν πόρο ή μια μελέτη που θα αναφέρουν οι δημοσιογράφοι.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το HARO για να απαντήσετε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, αλλά μπορεί να είναι χρονοβόρο να ταξινομήσετε τα δύο φορές την ημέρα λαμβανόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αυτή είναι μια καλή και εμπεριστατωμένη δημοσίευση σχετικά με την οικοδόμηση συνδέσμων στα μέσα ενημέρωσης.

6. Εσωτερικοί σύνδεσμοι
Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι από τους ευκολότερους στην οικοδόμηση.

Αν χρησιμοποιείτε WordPress, σας συνιστώ ένα πρόσθετο σχετικής δημοσίευσης για να βρείτε περισσότερες ευκαιρίες εσωτερικής σύνδεσης στον δικό σας ιστότοπο.

7. Σύνδεσμοι από συμπληρωματικές επιχειρήσεις εντός της εξειδικευμένης θέσης/βιομηχανίας σας
Οι συμπληρωματικές επιχειρήσεις έχουν παρόμοιο κοινό-στόχο, αλλά δεν ανταγωνίζονται άμεσα με εσάς.

Για να κερδίσετε συνδέσμους δοκιμάστε να προσφερθείτε να ανταλλάξετε αναρτήσεις επισκεπτών, να γράψετε μια κριτική για το προϊόν/την υπηρεσία τους ή να συνδιαμορφώσετε μια εκστρατεία μάρκετινγκ.

8. Σύνδεσμοι από ανταγωνιστές στον κλάδο σας
Αν μπορείτε να πείσετε τους ανταγωνιστές σας να σας συνδέσουν, ξέρετε ότι κάτι κάνετε σωστά.

Σκεφτείτε να δημιουργήσετε έναν πίνακα εργασίας ή να κάνετε κάποια εμπεριστατωμένη, πρωτότυπη έρευνα που είναι τόσο πολύτιμη που δεν μπορούν παρά να κάνουν link σε αυτήν.

9. Σύνδεσμοι προφίλ εξειδικευμένου φόρουμ
Η αξία αυτών των συνδέσμων έγκειται στο κοινό, το οποίο είναι άνθρωποι που ασχολούνται έντονα με τον κλάδο σας.

Αναζητήστε κορυφαία εξειδικευμένα φόρουμ στον κλάδο σας και αρχίστε να συμμετέχετε.

Προσφέρετε πρώτα αξία και στη συνέχεια μοιραστείτε συνδέσμους όταν αυτό έχει νόημα.

10. Σύνδεσμοι προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Αν δεν έχετε ήδη προσθέσει τον ιστότοπό σας σε όλα τα κοινωνικά σας προφίλ, πηγαίνετε να το κάνετε τώρα.

Ένα απλό βήμα, αλλά μερικές φορές παραβλέπεται, ιδίως επειδή υπάρχουν τόσες πολλές κοινωνικές πλατφόρμες.

Ελέγξτε:

Facebook
Instagram
Twitter
LinkedIn
Snapchat
Goodreads
Reddit
Tumblr
Pinterest
Flickr
Quora
Periscope
Και οποιαδήποτε άλλα όπου διατηρείτε παρουσία.

11. Σύνδεσμοι δημοσιεύσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Θέλετε να δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο στα κοινωνικά σας κανάλια.

Αλλά χρησιμοποιήστε επίσης ένα εργαλείο όπως το Buffer ή το Hootsuite για να προγραμματίσετε το περιεχόμενο πολλές φορές για να συνεχίσετε να οδηγείτε την κυκλοφορία.

12. Σύνδεσμοι από το Reddit
Αυτό είναι ξεχωριστό από τα υπόλοιπα social media links επειδή απαιτεί μια πολύ προσεκτική προσέγγιση.

Στους χρήστες του Reddit δεν αρέσει ιδιαίτερα να τους πουλάνε, αλλά μπορεί να γίνει αν το χειριστείτε προσεκτικά.

13. Σύνδεσμοι από τον εταιρικό κατάλογο του LinkedIn
Άλλος ένας απλός, αλλά παραγνωρισμένος σύνδεσμος.

Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, δημιουργήστε μια σελίδα εταιρείας και προσθέστε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας.

14. (Σχετικοί/μη σπαμικοί) κλαδικοί κατάλογοι
Όχι, μην βγείτε έξω και πάρετε δεκάδες άθλιους συνδέσμους από καταλόγους.

Αλλά Ψάξτε για νόμιμους βιομηχανικούς καταλόγους.

Αυτή είναι μια καλή πηγή για την εύρεση εξειδικευμένων καταλόγων.

Δεν μπορείτε να βρείτε έναν για τον κλάδο ή τη θέση σας; Δημιουργήστε το δικό σας.

15. Σύνδεσμοι από τοπικούς καταλόγους
Σκεφτείτε το Yelp, το Bing κ.λπ.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα τοπικά καταστήματα τούβλων και μαρμάρων, αλλά μπορεί να βοηθήσει και τις διαδικτυακές μάρκες.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση για μια λίστα με τοπικούς καταλόγους.

16. Σύνδεσμοι από καταλόγους προτύπων (Δημιουργήστε ένα θέμα WordPress)
Αν έχετε τις δεξιότητες dev (ή κάποιος από την ομάδα σας έχει), δημιουργήστε ένα θέμα ή ένα πρόσθετο WordPress που θα ήταν χρήσιμο για άλλους στον κλάδο σας.

Εναλλακτικά, αναθέστε ένα τέτοιο και αναθέστε του λευκή ετικέτα.

17. Σύνδεσμοι από Ebooks
Γράψτε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο και, στη συνέχεια, προσθέστε έναν σύνδεσμο.

Απλά πράγματα, σωστά;

Η συγγραφή ενός βιβλίου μπορεί να είναι χρονοβόρα, γι’ αυτό σκεφτείτε να προσλάβετε έναν συντάκτη για να σας βοηθήσει να μετατρέψετε μια σειρά από αναρτήσεις στο ιστολόγιο σε βιβλίο.

18. Σύνδεσμοι από ιστότοπους τοπικών ειδήσεων
Μια παρόμοια στρατηγική για να αποκτήσετε συνδέσμους από παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, αλλά επικεντρωθείτε περισσότερο στην τοπική σας περιοχή.

Αυτός είναι ένας καλός πόρος για να ξεκινήσετε.

19. Σύνδεσμοι σε ιστολόγια επισκεπτών
Ναι, το παλιό καλό guest blogging.

Βρείτε ένα ιστολόγιο ειδήσεων του κλάδου ή ένα συμπληρωματικό επιχειρηματικό ιστολόγιο και στείλτε μια σταθερή, καλογραμμένη ανάρτηση.

20. Σύνδεσμοι χειροκίνητης προσέγγισης
Η χειροκίνητη εξωστρέφεια είναι ένα παιχνίδι αριθμών, αλλά λειτουργεί.

Αναζητήστε σπασμένους συνδέσμους για να προωθήσετε πόρους, απευθυνθείτε σε διαχειριστές ιστοσελίδων όταν έχει νόημα, και πάνω απ’ όλα βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε αξία.

Αυτό το βίντεο στο Moz είναι μια εξαιρετική πηγή για τη χειροκίνητη δημιουργία συνδέσμων.

21. Σύνδεσμος Google My Business
Μην ξεχάσετε να διεκδικήσετε την καταχώρησή σας και να προσθέσετε τον σύνδεσμο του ιστότοπού σας.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι θα δουν αυτές τις πληροφορίες πριν δουν τον ιστότοπό σας.

22. Σύνδεσμοι με ετικέτες άγκυρας επωνυμίας
Βλέπετε την επωνυμία σας να αναφέρεται ή να γίνεται λόγος για αυτήν κάπου; Ζητήστε έναν σύνδεσμο.

Ρυθμίστε ένα Google Alert για αναφορές της μάρκας και επικοινωνήστε όταν διαπιστώσετε ότι κάποιος μιλάει για τη μάρκα σας.

23. Σύνδεσμοι με ετικέτες άγκυρας βασικού όρου
Οι επώνυμες ετικέτες άγκυρας είναι καλές, αλλά το ίδιο ισχύει και για τις ετικέτες άγκυρας βασικού όρου.

Μπορείτε κυριολεκτικά να δείτε σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα πωλήσεων και μετατροπών για κάθε ιστότοπο και ποιες καμπάνιες οδήγησαν αυτή την επισκεψιμότητα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα.

Χρησιμοποιήστε key term anchor tags εσωτερικά και ζητήστε τα όταν είστε άνετοι να το κάνετε.

24. Σύνδεσμοι οδηγών με οδηγίες χρήσης
Υπάρχει ένα θέμα ή μια διαδικασία που ξοδέψατε πολύ χρόνο για να ερευνήσετε ή να τελειοποιήσετε;

Δημοσιεύστε έναν πόρο ή έναν οδηγό με οδηγίες για άλλους που βρίσκονται στην ίδια θέση.

Σκεφτείτε το – αν ψάχνατε για έναν πόρο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ψάχνουν και άλλοι άνθρωποι για έναν οδηγό.

25. Οδηγός πόρων
Συγκεντρώστε έναν κατάλογο πόρων ή ιδεών που οι άνθρωποι του κλάδου σας θα έβρισκαν χρήσιμους.

Για παράδειγμα, μια λίστα με 50 συνδέσμους που θα θέλατε να κερδίσετε ή μέρη για να βρείτε δωρεάν φωτογραφίες αρχείου.

Προσφέρετε αξία και θα κερδίσετε συνδέσμους.

26. Σύνδεσμοι για γραφήματα
Μπορείτε να τα δημιουργήσετε με βάση τη δική σας έρευνα ή να επιμεληθείτε στατιστικά στοιχεία από άλλους ιστότοπους.

Δημιουργήστε τα εσωτερικά χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Canva (έχουν έναν ειδικό δημιουργό infographic) ή αναθέστε τα σε εξωτερικούς συνεργάτες.

27. Σύνδεσμοι παραπομπής σε ιnfographic
Αναφέρω την εκτέλεση και δημοσίευση της δικής σας έρευνας μερικές φορές σε αυτή τη θέση.

Αυτό συμβαίνει επειδή η μοναδική έρευνα είναι φανταστική στην προσέλκυση συνδέσμων – μεταξύ άλλων και από infographics.

Βεβαιωθείτε ότι στέλνετε τα αποτελέσματα της έρευνάς σας και δηλώνετε ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε infographics.

28. Σύνδεσμοι από ιστότοπους ερωτήσεων και απαντήσεων
Μπείτε σε ιστότοπους όπως το Quora και προσφέρετε χρήσιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις.

Το κλειδί εδώ είναι να προσφέρετε αξία και όχι απλώς να αναζητάτε μέρη για να ρίξετε τον σύνδεσμό σας.

29. Σύνδεσμοι από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Αν έχετε λίστα με ενημερωτικά δελτία, χρησιμοποιήστε την.

Επίσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να γίνετε χορηγός ενός ενημερωτικού δελτίου για μια συμπληρωματική επιχείρηση.

30. Γραφικές συνδέσεις
Κάθε φορά που το λογότυπό σας εμφανίζεται στο διαδίκτυο, ζητήστε να είναι ένα γραφικό με δυνατότητα κλικ με έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας.

31. Σύνδεσμοι από βίντεο
Το YouTube διαφημίζεται συχνά ως η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, οπότε φροντίστε να ανεβάζετε κάθε βίντεο που καταγράφετε εκεί με ενσωματωμένο σύνδεσμο με δυνατότητα κλικ.

Μην σκέφτεστε υπερβολικά τα βίντεο.

Μπορείτε να βγείτε ζωντανά στο Facebook χρησιμοποιώντας ένα smartphone και καλό φωτισμό, και στη συνέχεια να ανεβάσετε το βίντεο στο YouTube.

32. Σύνδεσμοι από το SlideShare
Δώσατε μια ομιλία, διδάξατε μια τάξη ή παρουσιάσατε ένα διαδικτυακό σεμινάριο;

Επαναχρησιμοποιήστε το περιεχόμενο ανεβάζοντας αυτές τις διαφάνειες στο SlideShare.

Φροντίστε να προσθέσετε KTs και έναν σύνδεσμο για τη βελτιστοποίηση των διαφανειών σας.

33. Σύνδεσμοι από κριτικές
Ζητήστε από bloggers ή influencers του κλάδου σας να δοκιμάσουν το προϊόν/την υπηρεσία σας και να γράψουν μια κριτική.

Κάποιοι θα το κάνουν αυτό με αντάλλαγμα το προϊόν, κάποιοι άλλοι θα χρεώσουν.

34. Σύνδεσμοι από ιστότοπους Wiki
Υπάρχουν πολλά περισσότερα από τη Wikipedia.

Βρείτε ένα Wiki που σχετίζεται με τον κλάδο σας και συνεισφέρετε.

Η δημοσίευση έρευνας που σχετίζεται με τον κλάδο είναι χρήσιμη για αυτό.

Εδώ είναι ένας κατάλογος με εκατοντάδες wikis.

35. Σύνδεσμοι Dofollow
Όταν είναι δυνατόν, ζητήστε ακολουθούμενους συνδέσμους σε όλες αυτές τις στρατηγικές.

ΑΛΛΑ, μην ξεχνάτε τους nofollows.

36. Σύνδεσμοι Nofollow
Τις περισσότερες φορές οι ακολουθούμενοι σύνδεσμοι είναι καλύτεροι, αλλά οι nofollow σύνδεσμοι είναι καλύτεροι από το να μην υπάρχουν καθόλου σύνδεσμοι, οπότε μην τους απορρίπτετε.

Επιπλέον, οι κακώς τοποθετημένοι σύνδεσμοι μπορεί να τιμωρηθούν από τη Google, ενώ οι nofollows όχι και μπορεί να οδηγήσουν αρκετή επισκεψιμότητα.

37. Ρωτήστε ανθρώπους που γνωρίζετε
Ζητήστε από φίλους και στενούς συναδέλφους αν μπορείτε να τους συνδέσετε και αν θα σας συνδέσουν.

Ποτέ δεν βλάπτει να ρωτήσετε, αλλά να είστε προσεκτικοί εδώ.

Βεβαιωθείτε ότι ο σύνδεσμος έχει αξία.

Μια εταιρεία σκυροδέματος που συνδέει μια εταιρεία αρτοποιίας είναι υπερβολικό, αλλά μια εταιρεία cupcake που συνδέει μια εταιρεία ενοικίασης φουσκωτών σπιτιών έχει νόημα.

38. Διεξαγωγή συνέντευξης
Κάντε σε έναν φίλο ή εμπειρογνώμονα του κλάδου μερικές ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου και δημοσιεύστε τα αποτελέσματα.

Φροντίστε να στείλετε έναν σύνδεσμο στον ερωτηθέντα, πιθανότατα θα τον κοινοποιήσει στα κοινωνικά δίκτυα και θα επεκτείνει την εμβέλειά σας.

39. Δώστε μια συνέντευξη
Κρατήστε τα μάτια σας ανοιχτά για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από άτομα του δικτύου σας που ζητούν συνεντεύξεις και δώστε και εσείς μια συνέντευξη.

40. Σύνδεσμοι από podcasts
Προτείνετε να γίνετε καλεσμένοι σε podcasts του κλάδου (ή ξεκινήστε το δικό σας podcast).

Αυτός είναι ένας καλός οδηγός για το pitching σε podcasts.

Το Pitching μπορεί να είναι χρονοβόρο, οπότε εξετάζετε το ενδεχόμενο να αναθέσετε αυτό το κομμάτι σε εξωτερικούς συνεργάτες.

Απλά προσέξτε να κάνετε pitch μόνο σε podcasts που έχουν νόημα για το brand σας.

41. Συμβάλλετε σε μια δημοσίευση που προέρχεται από το πλήθος ή από ένα απόσπασμα
Το να συνεισφέρετε τις σκέψεις σας σε μια ανάρτηση παραθέματος διαρκεί μόλις λίγα λεπτά και συχνά θα σας αποφέρει έναν σύνδεσμο τουλάχιστον σε ένα κοινωνικό προφίλ, αν όχι στον ιστότοπό σας.

Στοχεύστε στο να μοιραστείτε πολύτιμες συμβουλές, όχι απλώς να κερδίσετε έναν σύνδεσμο ματαιοδοξίας.

42. Γράψτε ένα Crowdsourced ή Quote Post
Αναποδογυρίστε το σενάριο και γράψτε το δικό σας crowdsourced post.

Φροντίστε να στείλετε τον τελικό σύνδεσμο σε όλους όσους συνέβαλαν και να τους επισημάνετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

43. Σύνδεσμοι σε ειδήσεις
Ρυθμίστε μια ειδοποίηση της Google για να σας στέλνει email όταν τα νέα του κλάδου είναι trending και γράψτε μια ανάρτηση σχετικά με αυτά.

Οι αναρτήσεις ειδήσεων μπορούν να είναι σύντομες και γλυκές, ο στόχος είναι να δημοσιεύετε γρήγορα και να καβαλάτε το κύμα των trending θεμάτων.

44. Δημιουργήστε ένα εργαλείο
Ο αναλυτής επικεφαλίδων του CoSchedule είναι ένα τέλειο παράδειγμα της προώθησης συνδέσμων μέσω της δημιουργίας εργαλείων.

Το ίδιο ισχύει και για τη γεννήτρια θεμάτων του blog της HubSpot.

45. Δημιουργήστε ένα πρότυπο
Αν η δημιουργία ενός εργαλείου είναι εκτός των πόρων σας, δημιουργήστε ένα πρότυπο που θα μοιράζονταν οι άνθρωποι του κλάδου σας.

Για παράδειγμα, ένα πρότυπο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσέγγισης συνδέσμων, ένα πρότυπο infographic ή ένα πρότυπο συντακτικού ημερολογίου.

Αυτά μπορούν να φιλοξενηθούν στο Google Drive ή μπορείτε να ζητήσετε από τους ανθρώπους να ανταλλάξουν το email τους για πρόσβαση.

46. Σύνδεσμοι από διαδικτυακά σεμινάρια
Είτε γίνετε χορηγός ενός webinar με ένα άλλο εμπορικό σήμα (όπως το Search Engine Journal) είτε φιλοξενήστε το δικό σας.

Φροντίστε να ανεβάσετε τις διαφάνειές σας στο SlideShare μετά.

47. Σύνδεσμοι σε πρωτότυπες έρευνες
Το να κάνετε πρωτότυπη έρευνα είναι σχεδόν εγγυημένο ότι θα προσελκύσετε συνδέσμους.

Ο απλούστερος τρόπος είναι να ξεκινήσετε μια ετήσια δημοσκόπηση του κλάδου και να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα.

Δημιουργήστε ένα infographic για πρόσθετες ευκαιρίες σύνδεσης.

48. Σύνδεσμοι σε γλωσσάρια
Καταρτίστε έναν κατάλογο με τους κορυφαίους όρους-κλειδιά του κλάδου και δημιουργήστε ένα γλωσσάριο ορισμών (π.χ. Search Engine Journal’s SEO Glossary).

Αν το κάνετε καλά, αυτό θα προσελκύσει συνδέσμους από ανταγωνιστές, δημοσιογράφους και bloggers.

49. Σύνδεσμοι προς τις μελέτες περίπτωσής σας
Πρώτα απ’ όλα, θα πρέπει πράγματι να δημιουργήσετε μια μελέτη περίπτωσης.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με μια συμπληρωματική επιχείρηση για να μοιραστείτε το φόρτο εργασίας ή αναθέστε σε εξωτερικούς συνεργάτες αν δεν είναι εφικτό να το κάνετε μόνοι σας.

50. Σύνδεσμοι που έχουν οι ανταγωνιστές σας
Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το Ahrefs, μάθετε ποιους συνδέσμους έχουν οι ανταγωνιστές σας και στοχεύστε σε αυτούς τους ιστότοπους μέσω χειροκίνητης προσέγγισης, guest blogging ή συνεντεύξεων.

Τελικές σκέψεις
Αν και η φήμη της πρακτικής αυτής έχει υποφέρει με τα χρόνια λόγω ριψοκίνδυνων τακτικών που δεν λειτουργούν πλέον, το link building δεν είναι μια βρώμικη λέξη.

Η οικοδόμηση συνδέσμων είναι μια ανταλλαγή αξίας – πώς μπορείτε εσείς και ο ιδιοκτήτης ενός ιστότοπου να βοηθήσετε ο ένας τον άλλον;

Τι μπορείτε να προσφέρετε σε αντάλλαγμα για έναν σύνδεσμο;

Αν δείτε την οικοδόμηση συνδέσμων μέσα από αυτόν τον φακό, θα είστε πιο επιτυχημένοι και θα κερδίσετε συνδέσμους υψηλότερης ποιότητας που μπορούν να ανεβάσουν την αξία του SEO σας για τα καλά.

Leave a Reply