Skip to content

3 Τρόποι μέτρησης της ποιότητας των συνδέσμων

Τι κάνει έναν σύνδεσμο σχετικό; Σκεφτείτε αυτές τις τρεις συμβουλές ως ένα πλαίσιο για να σκεφτείτε τι πραγματικά σημαίνει όταν μιλάμε για ποιοτικούς συνδέσμους.

Τα παρακάτω είναι ιδέες που σκέφτηκα κατά τη διάρκεια των δύο δεκαετιών μου στην εμπειρία του μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και σχεδόν 20 χρόνια δημιουργίας συνδέσμων και παρακολούθησης των τάσεων που έρχονται και φεύγουν.

Αυτές οι τρεις συμβουλές είναι σαν ένα πλαίσιο για να σκεφτούμε τι πραγματικά σημαίνει όταν μιλάμε για ποιοτικούς συνδέσμους.

Η κατανόηση του τι κάνει έναν σύνδεσμο σχετικό και χρήσιμο για την κατάταξη και τις πωλήσεις είναι σημαντική.

Μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα πώς να χρησιμοποιήσετε τους πόρους σας για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

1. Πόσοι επισκέπτες του ιστότοπου θα μετατραπούν;
Ένας τρόπος για να κρίνετε τη χρησιμότητα μιας καμπάνιας συνδέσμων που μπορεί να σας προτείνει κάποιος, είναι να ρωτήσετε τον εαυτό σας (ή το SEO σας) πόσο πιθανό είναι να μετατραπούν οι επισκέπτες από τις τοποθεσίες από τις οποίες θέλουν να προσελκύσουν συνδέσμους;

Αυτό δεν έχει να κάνει με την ακρίβεια, όπως οι πραγματικοί αριθμοί.

Αυτό που επιδιώκω είναι μια πρόχειρη εκτίμηση της χαρτοπετσέτας.

Είναι ένας γρήγορος τρόπος για να πάρετε μια μικρή εκτίμηση για το αν κάτι είναι ή δεν είναι χρήσιμο.

2. Κάντε έναν ποιοτικό έλεγχο των εσωτερικών και εξωτερικών συνδέσμων
Στη συνέχεια, ρίξτε μια ματιά στα είδη των συνδέσμων που έχουν αυτοί οι ιστότοποι.

Αν έχουν εξαιρετικούς εισερχόμενους συνδέσμους, τότε είναι υπέροχα.

Αν φαίνεται ότι έχουν κυρίως συνδέσμους από προφανή συστήματα δημιουργίας συνδέσμων, τότε μάλλον κάντε πίσω.

Στη συνέχεια, ρίξτε μια ματιά στους εξερχόμενους συνδέσμους τους.

Συνδέονται με ύποπτους ή άσχετους ιστότοπους;

Αν ναι, απομακρυνθείτε.

Θα πληρώνατε για έναν σύνδεσμο από αυτούς τους ιστότοπους;
Δεν προτείνω να πληρώσετε για έναν σύνδεσμο.

Προτείνω απλώς ένα νοητικό πείραμα με το να αναρωτηθείτε αν θα ξοδεύατε χρήματα για να διαφημιστείτε σε αυτόν τον ιστότοπο.

Και αν η απάντησή σας είναι ναι, βάλτε ένα ποσό σε δολάρια.

Αναρωτηθείτε γιατί θα πληρώνατε τόσα πολλά.

Αν η απάντησή σας είναι εξαιτίας κάποιων μετρήσεων τρίτων, σταματήστε. Απλά σταματήστε. 🙂

Η επισκεψιμότητα δεν είναι η απόλυτη μέτρηση
Δεν στέλνουν όλοι οι ιστότοποι επισκεψιμότητα.

Δεν έχουν όλες οι ποιοτικές ιστοσελίδες υψηλό PageRank (ή όποια άλλη μετρική θέλετε να χρησιμοποιήσετε για να μετρήσετε την ποιότητα).

Ορισμένες σελίδες έχουν χαμηλά εξωτερικά μέτρα ποιότητας.

Έχουν όμως αυτό που μου αρέσει να σκέφτομαι ως ένα διαφορετικό είδος δύναμης και αυτό είναι η συνάφεια και η συμμετοχή σε μια καλή κοινότητα.

Το να βρίσκεστε σε μια σχετική θεματική γειτονιά είναι καλό πράγμα.

Μερικές φορές αυτές οι γειτονιές είναι μικρές και δεν έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα και αυτό είναι εντάξει.

Αυτή είναι η φύση ορισμένων γειτονιών συνδέσμων, ιδίως στις εξειδικευμένες περιοχές B2B.

3. Σημασιολογική συνάφεια
Πριν από πολλά χρόνια, συνομιλούσα με έναν γνωστό κατασκευαστή συνδέσμων. Το θέμα ήταν η αναγνώριση ενός καλού συνδέσμου.

Ενθάρρυνε τους ανθρώπους να σκέφτονται σημασιολογικά για τη συνάφεια, επειδή η συνάφεια, σύμφωνα με τον ίδιο, αφορούσε την αντιστοίχιση λέξεων.

Ως παράδειγμα, πρότεινε ότι ένας ιστότοπος με ταϊλανδέζικες συνταγές θα αποτελούσε καλό σύνδεσμο για έναν ιστότοπο ταξιδίων στην Ταϊλάνδη, επειδή και οι δύο είχαν κοινά στοιχεία ταϊλανδέζικα και Ταϊλάνδη.

Η άποψή του είχε νόημα και πολλοί άνθρωποι συμμερίζονταν τη γνώμη του.

Ωστόσο, διαφωνούσα έντονα με την ιδέα της σημασιολογικής συνάφειας.

Ένας γρήγορος τρόπος για να διαπιστώσετε αν ένας σύνδεσμος “σημασιολογικής συνάφειας” είναι χρήσιμος για σκοπούς κατάταξης, μια μικροσκοπική εκτίμηση, είναι να εκτιμήσετε αν η επισκεψιμότητα έχει τη δυνατότητα να μετατραπεί.

Αν ναι, τότε είναι ένας καλός σύνδεσμος.

Εάν ο σύνδεσμος δεν έχει τη δυνατότητα μετατροπής, τότε μάλλον δεν είναι καλός σύνδεσμος.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Ας επιστρέψουμε στον ιστότοπο με τις συνταγές των Ταϊλανδών.

Προθέσεις των επισκεπτών Συνάφεια
Πόσο πιθανό θεωρείτε ότι είναι να μετατραπεί ο επισκέπτης του ιστότοπου συνταγών της Ταϊλάνδης σε επισκέπτη που θα αγοράσει μια πτήση στην Ταϊλάνδη;

Πόσο πιθανό είναι οι επισκέπτες του ιστότοπου συνταγών να αγοράσουν ένα βιβλίο μαγειρικής;

Η απάντηση σε αυτό δείχνει αυτό που μου αρέσει να σκέφτομαι ως συνάφεια της πρόθεσης του επισκέπτη.

Πρόθεση επισκεψιμότητας
Υπάρχει ένας άλλος κανόνας σχετικά με τη συνάφεια που υποστηρίζει ότι αν ένας σύνδεσμος φέρνει κίνηση, τότε είναι καλός σύνδεσμος.

Υπάρχει αλήθεια σε αυτό.

Αλλά δεν είναι όλη η επισκεψιμότητα καλή.

Κάποια κίνηση είναι άχρηστη.

Ο λόγος για τον οποίο κάποια κίνηση είναι άχρηστη είναι η πρόθεση του επισκέπτη αυτής της κίνησης.

Γιατί έρχονται στον ιστότοπο;

Ανάλυση της ποιότητας των συνδέσμων
Αυτοί είναι τρεις τρόποι για να προσδιορίσετε αν ένας σύνδεσμος είναι χρήσιμος.

Και οι τρεις μέθοδοι είναι συμπληρωματικές και θα πρέπει να είναι χρήσιμες.

Η πρώτη μέθοδος είναι να ρωτήσετε, θα μετατρέψει η κυκλοφορία από αυτόν τον σύνδεσμο;

Η δεύτερη μέθοδος είναι να εξετάσετε τους εσωτερικούς/εξωτερικούς συνδέσμους για να μετρήσετε τη γειτονιά των συνδέσμων τους.

Η τρίτη μέθοδος αφορά τον προσδιορισμό της συνάφειας ενός συνδέσμου εξετάζοντας την πρόθεση του χρήστη να κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο από μια σελίδα προς τη σελίδα σας.

Τέλος, το να σκεφτόμαστε τους συνδέσμους στο πλαίσιο του σημασιολογικού παραδείγματος μπορεί να μην είναι μια καλή προσέγγιση.

Οδηγεί σε ευσεβείς πόθους, όπου το άτομο αρχίζει να φαντάζεται συνδέσεις συνάφειας που δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα.

Leave a Reply