Skip to content

Τι είναι ένας φυσικός σύνδεσμος; (Ένας καλός σύνδεσμος)

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ φυσικών, ποιοτικών, καλών και κακών συνδέσμων; Αυτή η δημοσίευση σας εξηγεί όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Στον κόσμο του SEO, όροι όπως οι φυσικοί σύνδεσμοι, οι ποιοτικοί σύνδεσμοι και οι καλοί σύνδεσμοι κυκλοφορούν σαν τρελοί.

Είτε πρόκειται να πάτε σε μια παρουσίαση πελάτη, είτε συμμετέχετε σε ένα συνέδριο μάρκετινγκ αναζήτησης, είτε το αφεντικό σας σας ρωτάει γιατί δεν έχετε ποιοτικούς συνδέσμους, είναι σημαντικό να γνωρίζετε (και να είστε σε θέση να εξηγήσετε) όλους τους διαφορετικούς τύπους συνδέσμων.

Αυτό το κεφάλαιο θα σας βοηθήσει:

Να κατανοήσετε κάθε τύπο συνδέσμου παρέχοντάς σας ορισμούς.
Να προσδιορίσετε ποιοι τύποι συνδέσμων μπορεί να είναι σε θέση να βοηθήσουν στην ενίσχυση της κατάταξής σας.
Να καταλάβετε ποιοι τύποι συνδέσμων μπορεί να θέλετε να προστεθούν σε ένα φύλλο απομάκρυνσης.
Αν και συνήθως υπάρχει συζήτηση σχετικά με συγκεκριμένους τύπους συνδέσμων (.edu και σχετικοί, χειροκίνητα ενημερωμένοι κατάλογοι, για παράδειγμα), αυτό θα είναι μια καλή βάση για να χρησιμοποιήσετε.

Τύποι συνδέσμων
Φυσικοί σύνδεσμοι
Ένας φυσικός σύνδεσμος είναι ένας σύνδεσμος που εμφανίζεται οργανικά (δεν είναι εύκολα αντιληπτό ότι έχει τοποθετηθεί από την εταιρεία σας).

Οι φυσικοί σύνδεσμοι δεν:

Έχουν παραμέτρους παρακολούθησης.
Υφίστανται μέσα σε χορηγούμενο ή πληρωμένο περιεχόμενο.
Ανακατευθύνουν μέσω JavaScript ή εργαλείων νομισματοποίησης.
Ένας φυσικός σύνδεσμος υπάρχει ως αναφορά σε ένα κομμάτι περιεχομένου, ιστότοπο ή πηγή.

Μη φυσικοί σύνδεσμοι
Οι μη φυσικοί σύνδεσμοι είναι οποιοιδήποτε σύνδεσμοι για τους οποίους καταβάλλεται πληρωμή.

Αυτοί οι τύποι συνδέσμων μπορούν να τοποθετηθούν και να παρακολουθούνται από εταιρείες δημοσίων σχέσεων και αγοραστές μέσων ενημέρωσης, ή να νομισματοποιηθούν μέσω προγραμμάτων θυγατρικών, εκστρατειών CPC, επιρροών ή σεναρίων νομισματοποίησης.

Εάν αυτοί οι σύνδεσμοι δεν είναι nofollowed, η Google μπορεί δυνητικά να αναλάβει χειροκίνητη δράση στον ιστότοπό σας ή ο ιστότοπός σας μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά αλγοριθμικά (πιθανότατα από το Penguin), επειδή δεν είναι κερδισμένοι/φυσικοί.

Τι είναι οι αφύσικοι σύνδεσμοι; Σύνδεσμοι:

Με παραμέτρους παρακολούθησης (π.χ., πηγή και μέσο UTM).
Εντός χορηγούμενου περιεχομένου σε έναν ιστότοπο (επειδή οι μηχανές αναζήτησης δεν γνωρίζουν ποιος πλήρωσε για την τοποθέτηση του περιεχομένου).
Από ιστότοπους που χρησιμοποιούν σενάρια νομισματοποίησης, επειδή τα σενάρια λένε ότι πληρώνεστε για τη σύνδεση με εμπόρους λιανικής πώλησης.
Μην χάσετε καμία αλλαγή με καθημερινή κατάταξη σε desktop & mobile ως στάνταρ!
Η παρακολούθηση της κατάταξης του SEOmonitor συνοδεύεται από καθημερινή παρακολούθηση κινητών και επιτραπέζιων συσκευών για όλες τις αγορές με μόλις 29,9 $ / 1.000 λέξεις-κλειδιά. Κάθε συνδρομή διαθέτει απεριόριστα δεδομένα έρευνας SEO, πρόβλεψη SEO και (μη παρεχόμενες) λύσεις για οποιονδήποτε αριθμό σελίδων.

Μπορείτε να τις βρείτε στον κώδικα του ιστότοπου, στις εξερχόμενες ανακατευθύνσεις και σε άλλες τεχνικές που μπορούν να αντιστοιχιστούν.

Ημιφυσικός σύνδεσμος
Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα ανακαλύψετε ένα μοτίβο “μικτού” συνδέσμου. Για παράδειγμα, μπορεί να βρείτε έναν φυσικό σύνδεσμο που χρησιμοποιεί παραμέτρους παρακολούθησης.

Ας πούμε ότι κάνετε κλικ από έναν influencer που έχει πληρωθεί για να μοιραστεί έναν σύνδεσμο. Αυτός ο σύνδεσμος θα οδηγήσει στη σελίδα προορισμού που μπορεί να έχει τις παραμέτρους παρακολούθησης.

Οι bloggers, οι aggregators και άλλοι που ακολουθούν αυτόν τον σύνδεσμο μπορούν να τον αντιγράψουν και να τον επικολλήσουν απευθείας στον ιστότοπό τους δίνοντας φυσικούς συνδέσμους που έχουν επίσης αυτές τις παραμέτρους. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα αφύσικο αλλά οργανικό σύστημα συνδέσμων.

Για να βοηθήσετε στην επίλυση αυτού του προβλήματος, βεβαιωθείτε ότι καθώς ένα άτομο φτάνει στον ιστότοπό σας μέσω ενός συνδέσμου παρακολούθησης, ορίζετε μια ανακατεύθυνση για να περάσει τις παραμέτρους αλλά και να επιλύσει στη φυσική δομή της σελίδας. (π.χ. η utm_campaign ανακατευθύνει σε μια έκδοση χωρίς παραμέτρους UTM).

Τώρα θα έχετε το τυπικό και μη ανιχνεύσιμο URL ως αυτό που χρησιμοποιούν και θα μπορείτε να αποδώσετε σωστά τις πωλήσεις, την επισκεψιμότητα και τους leads πίσω στον αρχικό ιστότοπο.

Μπορείτε ακόμα να μετρήσετε το φαινόμενο halo των πρόσθετων συνδέσμων και της έκθεσης, τραβώντας μια αναφορά απόκτησης συνδέσμων και ανιχνεύοντας/συσχετίζοντας τα likes, τα shares και τα retweets από τον αρχικό influencer.

Τι είναι οι ποιοτικοί σύνδεσμοι;
Οι ποιοτικοί σύνδεσμοι είναι σύνδεσμοι που προέρχονται από ιστότοπους υψηλής ποιότητας.

Αυτός ο ορισμός θα αλλάξει ανάλογα με την ποιότητα του SEO με τον οποίο μιλάτε. Ακολουθούν τα στοιχεία που εξετάζω για να καθορίσω την ποιότητα ενός ιστότοπου:

Ο ιστότοπος είναι εξειδικευμένος, ή τουλάχιστον έχει μια τακτικά ενημερωμένη ενότητα σχετικά με το θέμα.
Δεν υπάρχουν εξερχόμενοι σύνδεσμοι σε ιστότοπους για ενήλικες, παράνομους, πληρωμένους ή απατεώνες.
Δεν θα μπορείτε να δείτε ότι επιτρέπουν περιεχόμενο με χορηγίες (με εξαίρεση τα σαφώς επισημασμένα διαφημιστικά άρθρα).
Τα media kits και τα δημοσίως προβαλλόμενα τμήματα διαφήμισης δεν έχουν τιμή ή αναφορά σε συνδέσμους κειμένου ή backlinks.
Η εύρεσή τους στη ροή ειδήσεων της Google είναι ένα καλό σημάδι ότι είναι αξιόπιστα ή υψηλής ποιότητας στα μάτια της Google.
Οι αποκτηθέντες σύνδεσμοι θα είναι από τους συντάκτες του προσωπικού και όχι από τους συνεργάτες. Οι συνεργάτες μπορούν να αγοραστούν πιο εύκολα και πολλές μεγάλες εκδόσεις έχουν αρχίσει να μην ακολουθούν τους συνδέσμους τους. Κάντε μια αναζήτηση στο Google για το Huffington Post και το nofollow και θα δείτε πολλαπλές συζητήσεις από τότε που γύρισαν το διακόπτη.
Οι σύνδεσμοι προέρχονται από το κείμενο. Αυτό πρέπει να κερδηθεί – σε αντίθεση με τα σχόλια σε ιστολόγια, τις αναφορές σε φόρουμ, τα δελτία τύπου και άλλους τομείς όπου ο καθένας μπορεί εύκολα να δημιουργήσει ή να αγοράσει συνδέσμους.
Τι κάνει έναν καλό σύνδεσμο;
Ένας καλός σύνδεσμος διαφέρει από έναν ποιοτικό σύνδεσμο. Μπορεί να είναι οποιοσδήποτε τύπος συνδέσμου που μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο με λίγο λιγότερο ρίσκο.

Οι παράγοντες ενός καλού συνδέσμου έναντι ενός κακού συνδέσμου μπορούν επίσης να αλλάξουν ανάλογα με το είδος του SEO που κάνετε τοπικό έναντι εθνικού και ανά χώρα έναντι διεθνούς – Ρωσία και Yandex έναντι Ηνωμένου Βασιλείου και Google).

Ένας καλός σύνδεσμος για το Yandex θα πρέπει να είναι αυτοί που έχουν εγκριθεί από τη ρωσική κυβέρνηση και δεν παραπέμπουν επίσης σε ιστότοπους που έχουν απαγορευμένο περιεχόμενο, λαθρεμπόριο και πράγματα που απαγορεύονται στο Yandex.

Τα δώρα αλκοόλ, για παράδειγμα, θα μπορούσαν ενδεχομένως να είναι κακά για την κίνηση στο Yandex, αλλά καλοί σύνδεσμοι για άλλες χώρες και μηχανές αναζήτησης.

Οι τοπικοί κατάλογοι που διαχειρίζονται, συντηρούνται και δεν έχουν την επιλογή submit your site μπορεί να είναι καλοί για το τοπικό SEO, αλλά πιθανώς όχι για το εθνικό, λόγω της συνάφειας του περιεχομένου και της πιθανής ποιότητας.

Εάν έχουν μεγάλη ηλικία και καθαρίζουν συνεχώς παλιές τοποθεσίες, νεκρές τοποθεσίες και σφάλματα 4ΧΧ μπορεί να είναι ωφέλιμοι αντί για επιβλαβείς.

Αν παρατηρήσετε ότι λέω <strong>μπορεί</strong> ή <strong>μπορεί,</strong> είναι επειδή δεν υπάρχει σταθερό ναι ή όχι. Εξαρτάται από τη συγκεκριμένη κατάσταση και τον ιστότοπο.

Θα μπορούσατε να έχετε έναν blogger που έχει εξαιρετικό εξειδικευμένο περιεχόμενο, αλλά δεν έχει ηλικία ή κύρος και μπορεί να σταματήσει το blogging σε ένα χρόνο. Παρόλο που μοιάζει με έναν καλό σύνδεσμο, για μένα θα έπεφτε στο “ίσως” ή στο “OK”. Αυτό είναι 100% συζητήσιμο.

Στη συνέχεια, υπάρχει ένα καθιερωμένο ιστολόγιο χωρίς τεράστιο κοινό που μένει στη θέση του. Δεν τα πάνε καλά στη Google όμως με τα οργανικά, παρόλο που έχουν εξαιρετικό περιεχόμενο. Και αυτό θα μπορούσε να ενταχθεί στην κατηγορία “ΟΚ” για μένα.

Ένα άλλο θα μπορούσε να είναι ένα νέο ιστολόγιο που είναι σχετικό με το περιεχόμενο αλλά δεν έχει μεγάλο όγκο επισκεψιμότητας στο SEO, αλλά έχει πολλούς αφοσιωμένους αναγνώστες.

Αυτό θα ήταν ένας καλός σύνδεσμος για μένα επειδή έχουν ένα ποιοτικό κοινό και αν συνεχίσουν στο μονοπάτι της εξειδικευμένης περιοχής θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια μεγάλη πηγή επισκεψιμότητας/πωλήσεων και επίσης να περάσουν την εξουσία από τους συνδέσμους τους για το SEO.

Το κόλπο με τους καλούς backlinks είναι να προσδιορίζετε και να παρακολουθείτε πώς σας επηρεάζουν σήμερα και τι μπορεί να κάνουν στο μέλλον.

Κάθε ιστότοπος είναι μοναδικός και κάθε σύνδεσμος θα πρέπει να εξετάζεται ανεξάρτητα πριν τον αποκηρύξετε ως κακό ή πριν τον διατηρήσετε ως καλό/ποιοτικό.

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ποιοτικούς συνδέσμους;
Στο Search Engine Journal θα βρείτε έναν τόνο δημοσιεύσεων σχετικά με την οικοδόμηση ποιοτικών συνδέσμων, συμπεριλαμβανομένων μερικών που έχω γράψει εγώ. (Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο αναζήτησης και θα τα βρείτε.)

Αυτό που λειτουργεί καλύτερα για μένα είναι να έχω πάντα κατά νου μερικά πράγματα όταν δημιουργώ κείμενα για τα οποία θέλω να βρω συνδέσμους.

Ποιον έχω ενδυναμώσει ή έχω κάνει να νιώσει σημαντικός ή να έχει μια συναισθηματική αντίδραση;
Γιατί αυτό το άτομο θα ήθελε να μοιραστεί, να συνδέσει ή να ανακαλέσει το περιεχόμενό μου κάνοντας tag έναν φίλο του σε αυτό;
Έδωσα λύση σε ένα κοινό ή μοναδικό πρόβλημα;
Τι είναι μοναδικό, ιδιαίτερο ή διαφορετικό στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζω αυτό το περιεχόμενο;
Με ποιους τρόπους εξήγησα καλύτερα, ανέλυσα λεπτομερώς ή έδωσα παραδείγματα για κάτι πολύπλοκο, αστείο ή χρήσιμο;
Πώς έδωσα τη δυνατότητα στους ανθρώπους να μοιραστούν εύκολα και να συνδεθούν με αυτό το περιεχόμενο;
Πού το έχω διαφημίσει ώστε να το έχω μπροστά σε ανθρώπους που μπορούν να μου δώσουν ποιοτικούς backlinks και αναφορές (μερικές φορές αυτό είναι ένας influencer που έχει μεγάλο κοινό από bloggers και δημοσιογράφους);
Όταν κάποιος αναφέρει φυσικούς συνδέσμους, όλα έχουν να κάνουν με την ποιότητα. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να αποκτηθούν εύκολα, ότι βρίσκονται σε μια καλή γειτονιά SEO και ότι βρίσκονται σε ιστότοπους περιεχομένου που σχετίζονται θεματικά και ταιριάζουν με τις υπηρεσίες, τα καταστήματα, τον ιστότοπο ή τη θέση σας.

Η εστίαση στην ποιότητα έναντι της ποσότητας είναι αυτό που μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του ιστότοπού σας καθώς η Google ενημερώνει.

Το πιο σημαντικό είναι ότι η εστίαση στην ποιότητα μπορεί να βοηθήσει να φέρνετε συνεχώς σχετικούς αναγνώστες μέσω των ιστότοπων που παραπέμπουν, οι οποίοι μπορούν επίσης να γίνουν πελάτες, αφοσιωμένοι αναγνώστες και μια νέα πηγή συνδέσμων και επισκεψιμότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Leave a Reply